Předem děkujeme za rozhovor, takže hned na začátek...
Sportovní hru jste vydaly jen jednu - Penalty Cup, o dalším sportovní hře neuvažujete?
Plánujeme samozřejmě další sportovní hry, jeden takovy titul je plánovaný ve velmi blízké budoucnosti, k jeho představení dojde v září tohoto roku.
Jak je to s pokračováním úspěšné Robot Alliance?
Jednu first person shooter momentálně vyvíjíme, ale rozhodli jsme se pro jiný název z marketingových důvodů, abychom nebyli svázaní konceptem starého dílu, a mohli vytvořit tak něco nového.
N-Gage 2 už si našla své místo u mnohých vývojářů, jak je to s vámi?
Také máme plány s N-Gage 2. Připravená je již symbian verze Powerboat Challenge, která bude k dispozici přes N-Gage klienta, zároveň tím chceme monitorovat její úspěch, následně se podle výsledků zařídíme dál.
Můžete porovnat některé (Gameloft...) přední vývojáře s vámi?
Nemůžeme porovnávat takového velkého obra, jako je Gameloft, a Fishlabs. Oba dva vývojáři vydávají skvělé hry. Gameloft má hodně originálních konceptů, které se snaží obměňovat , my se snažíme zaměrit na zmiňovaný originální koncept.
Gladiator má vyjít i ve 2D verzi, což u vás není zvykem. Proč jste se odhodlali k tomuto tahu? Grafika bude až tolik náročná?
Gladiátor poběží na stejném enginu, jako všechny naše ostatní hry, takže rozhodně nebude naročnější než naše ostatní tituly. A 2D verze je plánovaná, protože chceme hru přinést opravdu všem, i když naším primárním cílem bude úzká spolupráce se společnostmi Sony Ericsson a Nokia, které zaujímají většinu trhu.
Nakonec. Jaké máte do budoucna cíle?
Naší budoucnost vidím světle, budeme se snažit nadále pracovat na hrách s dobrou atmosférou a hezkou grafikou.
Pro přidání komentáře je nutné se přihlásit. Pokud nemáte účet můžete se zaregistrovat.
Matěj Gause
22.08.2008
01.38
Testovací verze, která se nám dostala do ruky bohužel neobsahovala zvuky, ty budou až v té finální. Každopádně hra se chovala naprosto plynule a to i během složitějších animací. Byli nám představeny dvě mise, ve kterých došlo ke střetu s protivníkem a celé v pohybu to vypadá opravdu nádherně, ani jeden zásek.
Sharper
21.08.2008
21.18
Matěj Pokorný: všechny hry vyvinuté od Fishlabs byli stejně náročné a i pro 128x160 a Gof ani Gladiator nebude výjimkou.
Matěj Pokorný
21.08.2008
18.32
A můžete aspoň mluvit :)? Že by se do preview o GoF 2 mohlo dát pár nových informací. Třeba jak je to s plynulostí, jak na tom jsou zvuky, jestli to bude i pro rozlišení 128x160 atd...
Matěj Gause
21.08.2008
12.31
GoF 2 jsme hráli, ale bohužel jsme nemohli ani točit, ani fotit, první trailer by měl být uvolněn během září.
Matěj Pokorný
21.08.2008
12.27
Celkem zajimavý. Už se těším na představení Galaxy on Fire 2.